Susanne Lange Pedersen

Susanne står op af en mur indenfor med briller

Susanne hus

Jeg hedder Susanne, og er gift med Tonny. Jeg har været ansat som dagplejer i 25 år. Tonny og jeg bor sammen i et dejligt hus med en lækker lukket have på Risvænget i Frederiks.

Jeg har et lyst og rummeligt legeværelse, og bruger derudover min gang, badeværelset og køkkenet til dagplejebørnene.

Vi starter dagen med morgenmad, som jeg tilbyder indtil kl. 7:30. Derefter hygger vi med leg, sang og musik på legeværelset, indtil vi omkring kl. 9 spiser formiddagsmad.

Herefter går vi oftest ud og leger i haven, eller går en tur i skoven. Vi går i heldagslegestue i lige uger.

Vi spiser frokost omkring kl. 11:30, og derefter bliver børnene puttet til middagslur.

Når børnene vågner i løbet af eftermiddagen, spiser vi eftermiddagsmad og derefter hygger vi igen på legeværelset med leg, læse bøger, puslespil osv.

Jeg går utrolig meget op i at skabe en god og tillidsfuld relation med forældrene til de børn, jeg har i dagplejen, hvor vi begge veje siger til, hvis vi har noget på hjertet.

Jeg er meget ærlig og ligetil, og jeg nyder at være sammen med børnene og lære dem og deres forældre godt at kende. Jeg forventer, at I forældre respekterer mine åbningstider, og jeg forventer ligeledes en god dialog om barnets trivsel og udvikling.

SovetidDet er vigtigt for mig, at jeg har et godt samarbejde med forældrene omkring barnets søvn. De små børn bliver typisk puttet både til formiddags- og middagslur her hos mig i dagplejen, og i samråd med forældrene skærer jeg formiddagsluren væk, når barnet er klar til det.

I tasken skal der være følgende ting:

Skiftetøj

Overtøj og evt. fodtøj efter årstiden

Hjemmefutter og evt. savlesmækker

Ligeledes skal forældrene medbringe bleer, skumklude/vådservietter og lommeletter.

Barnevogn med sele, insektnet og regnslag.

Hvis jeg bliver syg, stiller jeg børnenes ting ud i garagen.

Mandag: Kl. 6.30 - 16.15

Tirsdag:  Kl. 6.30 - 16.15