Lena Bertel

Jeg hedder Lena Bertel.

Jeg har været ansat som dagplejer siden 1999 og jeg har løbende deltaget i diverse faglige kurser, som har relation til mit arbejde. Jeg er uddannet DGI dagplejer og bliver hvert år recertificeret i dette. I 2021 blev jeg mindfulness dagplejer og er blevet recertificeret i 2022 og er dermed godkendt som mindfulness dagplejer

Jeg er født i 1969 og er gift med Knud. Sammen har vi to voksne børn, som er flyttet hjemmefra, samt et barnebarn.

Fritiden bliver brugt på cykling på gravet/mountainbike samt spinning og så min familie og venner.

Lenas hus

Jeg bor i Frederiks på Johs Jensens vej 12 i et toplanshus, hvor mine dagplejebørn og jeg er nedenunder i køkkenet, gangene samt i vores legeværelse.

Udenfor har vi en stor lukket have med græsplæne og en gårdhave, vi kan boltre os i.

Jeg har ikke nogle husdyr og jeg har et røgfrit hjem

Her et et lille eksempel på, hvordan min hverdag kan se ud:

Vi starter dagen med morgenmad for de børn, der kommer inden kl. 7.30. Når vi alle er samlet og har hygget lidt, så går vi gerne i gang med en aktivitet, som kan være noget med motorik/bevægelse eller en kreativ aktivitet. Derefter spiser vi ved 9 tiden frugt og synger derefter sammen. Vi synger hver eneste dag. Det nyder både børnene og jeg. Derefter er tiden til, vi skal udenfor. Vi går enten i haven eller en tur i børneskoven.

Nå vi er hjemme igen, så er tiden ved at nå frokost og det er ca. ved 11 tiden alt afhængig af aldersgruppen.

Når vi har spist, er det sovetid og alt afhængig, hvordan børnene sover, så er vi ude om eftermiddagen efter vores eftermiddagsmad.

Vi går i heldagslegestue i lige uger.  Vores legestue ligger i et fint lille gult hus ved skolen og så holder vi arrangementer som juletræ, bedsteforældredag og dagplejens dag m.m.

ForældresamarbejdeJeg vil gerne skabe et trygt samarbejde med mine forældre, hvor vi får skabt tillid til hinanden og hvor vi kan snakke om tingene.
SovetidI min dagpleje må man sove det man kan og vil. Børnene sover i barnevogn, men kan også komme ind i en weekendseng at sove, når barnevognen bliver for lille.

Jeg vil gerne at I medbringer følgende:

Et sæt skiftetøj

Udendørstøj m.m. - alt efter årstid

Bleer og klude (skumklude/vådservietter)

Plastposer til skiftetøj m.m.

Barnevogn må står her hos mig fra mandag til fredag.

Jeg stiller tasken/barnevogn ud hvis jeg skulle blive syg og det skal hentes hvis barnet skal i gæstepleje.

Mit hjem er røgfrit og dyrefrit

Vi er i legestue 1 gang hver uge, samt 1 gang hver måned som heldagslegestue

Mandag: Kl. 6.15 - 16.15