Gitte Kjelgaard

Gitte Smiler har blå trøje på

Mit navn er Gitte Kjelgaard.

Jeg har selv 2 voksne børn, hvoraf den yngste stadig bor hjemme.

Jeg har været ansat som dagplejer siden 2005 og jeg nyder min hverdag i “børnehøjde”.

Jeg synes det er fantastisk at få lov til at være en stor del af børnenes liv og styrke dem i deres udvikling igennem en tryg og omsorgsfuld hverdag.

Hvis dagplejeren ikke har en plads ved søgning, kontakt da venligst pladsanvisningen på telefon 87 87 10 88, eller leder af dagplejen Sydvest Sanne Dybdahl på telefon 23 62 47 83.

Gittes hus, brune muresten

Jeg bor på Urfuglevænget 22. Jeg har indgang til dagplejen via min fordør og har en dejlig stor og lukket have til rådighed i min dagpleje.

Jeg har ingen husdyr.

Hverdagen her hos mig bliver tilrettelagt efter den pågældende børnegruppe og giver plads til det enkelte barn.

Vi starter dagen stille og roligt med tid til nærvær og hygge. Dagens aktiviteter tilrettelægges efter årshjul og læreplaner, men med plads til input fra børnene og pludselige indskydelser.

Vi fejrer bl.a. fødselsdage, jul og påske og deltager i heldagslegestue hver anden uge.

Jeg lægger stor vægt på en åben og ærlig dialog med forældrene.

Og jeg forventer, at vi har gensidig respekt og samarbejder om at skabe de bedste rammer for barnet.

SovetidDe mindste børn sover formiddagssøvn, så længe behovet er der.
Middagsluren er meget afhængig af det enkelte barns søvnbehov.

Barnets taske skal indeholde:

Udetøj efter vejret

Et ekstra sæt tøj

Hjemmesko

Tasken stilles i barnevognen i carporten, hvis jeg skulle blive syg.

Mandag: 6.30-16.30

Tirsdag: 6.30-16.30